loading...
مطالب جدید
admin بازدید : 108 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (1)

دانلود فیلم ایرانی متولد ۶۵

دانلود فیلم متولد ۶۵ کم حجم

دانلود فیلم متولد ۶۵ با حجم کم و لینک مستقیم

لینک دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 149 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم و رایگان...

بازیگران سریال عاشقانه:

محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزين ، بهاره كيان افشار ، مسعود رايگان ، حمیدرضا پگاه ، پانته آ بهرام ، مهناز افشار ، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده.

 

خلاصه داستان عاشقانه:

آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد… .

 

درباره سریال عاشقانه:

دوبی، شمال و تهران لوکیشن های اصلی این سریال هستند.

 

خبرهای جدید از ساخت عاشقانه:

با دریافت پروانه ساخت در مرحله پیش تولید قرار دارد ولی هنوز با هیچ بازیگری قرارداد بسته نشده است. (7 امرداد 95)

این سریال که در آغاز تالاب نام داشت، با تغییر نام از هفته نخست شهریور کلید می خورد. (13 امرداد 95)

عاشقانه از 22 شهریور جلوی دوربین رفت. (23 شهریور 95)

سکانس های شمال این سریال به پایان رسید و تیم برای ادامه فیلمبرداری به تهران می آیند. (2 آبان 95)

تهیه کننده: 40 درصد فیلمبرداری انجام شده و پنج بخش از عاشقانه آماده است / دو خواننده تيتراژ سريال را مى خوانند / بخش 15 این سریال در یکی از کشورهای همسایه (ترکیه یا دبی) فیلمبرداری می شود. (26 آبان)


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 149 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

در این سری از عکس های بخش مد و زندگی,مدل روسری های جذاب و جدید بر اساس مد رنگ سال رو برای شما آماده کرده ایم,جدیدترین مدل شال و روسری های زیبا...


مدل روسری زنانهSecrets,عکس,عکس جدید,مدل,دختر,ایرانی,عکس دختر ایرانی,جدید,روسری,با روسری,مدل روسری,مدل های زیبایی,دختران مدل ایرانی,عکس جدید روسری,عکس های ناب از روسری,روسری زنانه سال,مدل روسری2015,مدل روسری2016,عکس مدل روسری مد امسال,عکس مدل روسری96

مدل شال,مدل روسری زنانهSecrets,عکس,عکس جدید,مدل,دختر,ایرانی,عکس دختر ایرانی,جدید,روسری,با روسری,مدل روسری,مدل های زیبایی,دختران مدل ایرانی,عکس جدید روسری,عکس های ناب از روسری,روسری زنانه سال,مدل روسری2015,مدل روسری2016,عکس مدل روسری مد امسال,عکس مدل روسری96

شال و روسریSecrets

عکس های بیشتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 354 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

جشن تولد جنیفر لوپز برگزار شد و کریستیانو رونالدو نیز در این جشن تولد حضور داشت.

جشن تولد جنیفر لوپز

جنیفر لوپز 47 ساله شد.

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده سرشناس هالیوودی در سال 1969 بدنیا آمده است.

چند روز پیش جشن تولد 47 سالگی جنیفر در وگاس برگزار شد و این خواننده با انتشار عکس و متنی از تمام کسانی که شبی خاطره انگیز را برایش رقم زدند تشکر کرد.


ظاهر جنیفر لوپز در روز تولدش

ظاهر جنیفر لوپز در روز تولدش

 

یکی از نکات قابل توجه حضور کریستیانو رونالدو در کنار جنیفر لوپز بود که یک عکس سلفی نیز با یکدیگر گرفتند!

عکس و توضیحات و...در ادامه مطلب

admin بازدید : 121 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

Photo Editor by Aviary Premium v4.8.0 Final / Unlocked – نرم افزار ویرایش تصویر عالی اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

تا به امروز تقریبا بیش از ده ویرایش عکس مختلف را برای اندروید معرفی کرده ایم که هر کدام از ان ها در نوع خود از بهترین ها بودند و هریک کاربر مخصوص به خود را داشت. امروز قصد معرفی یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس را داریم که با نام Photo Editor by Aviary در پلی استور برای دانلود قرار گرفته است و با آن می توانید یکی از جامع ترین و بهترین اپلیکیشن های فوتو ادیتور را در موبایل خود به ارمغان بیاورید و با آن به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن هر تغییر و یا ویرایشی را که مایلید برروی تصاویرتان انجام دهید! این نرم افزار تا به امروز بیش از 100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته نظر بسیار از کاربران را به سمت خودش جلب نماید! اگر به دنیال یک اپلیکیشن ویرایشگر تصویر عالی و کامل برای دیوایس اندرویدی خود هستید که تمامی امکانات افکت گذاری، فریم گذاری، فوکوس، بلور، تعادل و … را در محیطی ساده و دوست داشتنی در اختیار شما قرار دهد بدون شک Photo Editor by Aviary Premium یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود!

دانلود Photo Editor by Aviary- ویرایشگر عکس متفاوت برای اندروید

تمام ابزارها و امکاناتی را که از یک ویرایشگر عکس قدرتمند انتظار دارید به صورت یکجا در برنامه ی فوق العاده ی Photo Editor by Aviary جمع شده است که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن افکت هایی حرفه ای به همراه صدها قاب
  • ابزارهای چرخش عکس، برش و یا تغییر سایز عکس
  • تنظیم روشنایی، کنتراست، درجه حرارت و اشباع عکس ها
  • امکان اضافه کردن متن هایی با فونت های زیبا به تصاویر
  • انواع استیکرهای زیبا و فان برای اضافه کردن به تصاویر
  • انتخاب از میان ده ها قاب (فریم) شیک و عالی
  • امکان ایجاد الگوهای رفتاری و اعمال برروی عکسها
  • ابزارهای آرایشی قدرتمند رفع قرمزی چشم، حذف لکه و سفید کردن دندان
  • دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

شما می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه ی کاربردی و بی نظیر Photo Editor by Aviary رابه صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید با یک کلیک دریافت کنید .نسخه ای که ما برای دانلود قرار داده ایم با نسخه ی موجود در گوگل پلی که رایگان است فرق دارد به گونه ای که در نسخه پیش رو امکانات و قابلیت های پولی برنامه نیز در دسترس هستند.

قابل توجه کاربران عزیز فارسرویدی : آپدیت بازی ها و برنامه ها به هیچ وجه از چشم ما پوشیده نیست و نخواهد بود ؛ شاید چند ساعتی دیرتر از سایت های دیگر نسخه جدید این برنامه برای دانلود قرار داده شده اما مطمئن باشید که نسخه سالم برنامه برای دانلود قرار داده شده است ؛ دیشب برنامه در سایت های خارجی منتشر شد که مشکل اجرا داشت و سریعا هم سایت ها ایرانی (بدون تست) کپی کردند و ممطئنا دوستانی که از سایت های دیگر دانلود کرده اند میدانند چه میگوییم!

دانلود با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب...

admin بازدید : 117 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

طالع‌بینی مرداد ماه

متولدین فروردین ماه:
گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده ایی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده ایی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده ایی دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

متولدین اردیبهشت ماه:
مدتی است که به مرور کارهای صورت گرفته در گذشته میپردازید بهتر است گذشته را فراموش کنید و فقط از آن درس بگیرید و از تجربیات به دست آمده جهت موفقیت استفاده کنید ؛ درمورد مسائلی که پیش آمده است از قضاوت و صادر کردن رای بپرهیزید چرا که شما در این مورد اطلاعات درست و دقیقی ندارید.
عزیزی از شما دور شده که موجب دلواپسی تان شده است به زودی خبرهای خوشی از ایشان دریافت میکنید و دیدارها تازه خواهد شد.

 بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 132 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

برای چاقی صورت باید در تغذیه خود بیشتر دقت کنید

چاقی صورت و خلاص شدن از صورت لاغر دلیل بسیاری از افراد برای مراجعه به پزشکان زیبایی و حتی اعتماد به تبلیغات نادرست است. دقایقی تمام آنها را کنار بگذارید و با ما همراه شوید.

 

معجون شگفت آور خیار و گلابی
خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید...

نوشیدن آب

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه 3 تا 4 فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کردهایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

ادامه مطلب را بخوانید...

admin بازدید : 134 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

کانتورینگ یکی از مراحل آرایش می باشد که نواقص اجزاء صــورت را می پوشاند

 

کانتورینگ یکی از مراحل آرایش می باشد که نواقص اجزاء صــورت را می پوشاند. شما با این تکنیک قادر خواهید بود چهره خود را به فرم ایده آل نزدیک سازید.


تکنیک های کانتورینگ ( آرایش ترمیمی ) صورت

ادامه مطلب را بخوانید

admin بازدید : 170 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

Angry Birds 2 V2.8.2 + Mods – بازی پرندگان عصبانی 2 اندروید همراه دیتا !
نسخه معمولی + 2 نسخه مود به صورت جداگانه
امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد! تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده و هم اکنون در July 2015 در اقدامی نوآورانه نسل دوم این بازی را با نام Angry Birds 2 منتشر کرد تا بار دیگر طرفدارانش را به وجد بیاورد. در نسخه ی دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط هایی واقعا زیبا و با گرافیک خیره کننده اچ دی هستیم! در نسخه دوم همانند نسخه های پیشین شما می بایست که با پرتاب پرندگان خشمگین و دوست داشتنی به سمت موانع اقدام به خراب کردن ان ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! هم اکنون ما برای نسخه دوم بازی فایل نصبی معمولی + 3 فایل نصبی مود (پول بی نهایت و زندگی بی نهایت + Mod Gems/Energy/Unlock و ..) را قرار داده ایم که شما می توانید به رایگان ان را دریافت کنید. دقت داشته باشید که برای اجرای بازی اینترنت نیاز است.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds 2 اندروید :

* شامل صدها مرحله مختلف برای آزاد کردن پرندگان دوست داشتنی بازی

* حضور شخصیت های معروف نسخه های قبلی + شخصیت های جدید

* انواع طلسم ها و قدرت های مختلف برای استفاده توسط بازیکنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با کاربران سراسر جهان با چالش های متعدد

* بازی در انواع مکان ها و محیط های متنوع و جزیره های مختلف

* گرافیک خیره کننده اچ دی ؛ بسیار بهتر از نسخه های پیشین

بازی Angry Birds 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در فارسروید اولین نسخه ان را به درخواست کاربران عزیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهیم و می توانید ان را به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.8.2:

* بهینه سازی های مختلف + رفع مشکلات بازی .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Angry Birds 2 :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.rovio.baba را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

دانلود رایگان و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 160 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

نام اثر: سگهای پوشالی

مخاطب: بزرگسال

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

کارگردان : رضا توکلی

با هنرنمایی: لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی‌تبار‌، مهدی سلوکی‌، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا‌، مرتضی ضرابی‌، فرزاد فرزین (خواننده موسیقی پاپ) و امید محبی و…

خلاصه داستان: مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه فاخر ملی دچار سانحه ای عجیب و شگفت انگیز می شود و همین مسئله او و دیگران را دچار سر در گمی می کند تا اینکه

دانلود رایگان با سرعت در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
جدیدترین و زیباترین عکس های دیدنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 2,957
  • بازدید کلی : 70,658
  • کدهای اختصاصی