loading...
مطالب جدید
admin بازدید : 107 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود

 

برخی از ویژگی های مرورگر گوگل کروم Google Chrome:

-   بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات
-   دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
-   امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
-   جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
-   جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
-   محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
-   زیبایی در طراحی
-   دارای پوسته های مختلف
-   استفاده از موتور سریع WebKit برای خواندن کدهای HTML
-   بروز رسانی امنیتی انجام شده در نسخه جدید گوگل کروم
-   امکان انتقال زبانه باز در بین دستگاه‌های شما
-   سرعت و کیفیت بالا در اجرای HTML 5
-   پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز XP و سون ۷ و هشت۸

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 101 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.


 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

دانلود در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 98 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Wrath of the Titans 1.0.4 را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی می بایست به جنگ اهریمن ها رفته و دنیا را نجات دهید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

Wrath of the Titans بازی زیبا و جذاب Wrath of the Titans 1.0.4   نوکیا Symbian^3 و S60v5

دانلود در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 134 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

 

 

راهنمای نصب : فایل APK را در گوشی خود نصب کنید . به مسیر SDCARD/ANDROID/OBB بروید و پوشه ی دیتا بازی (com.gameloft.android.ANMP.GloftIMHM) را حذف کنید . سپس دیتای دانلود کرده را در همان مسیر کپی کرده و بازی را اجرا نمایید.

 دانلود در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 143 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام نشانی . این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه نشان بی نشانه ها می باشد که  هم اکنون از شبکه دوم سیما در حال پخش است. این اثر توسط محسن یگانه آهنگ سازی و تنظیم شده است و ترانه سرای آن استاد عبدالجبار کاکایی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

 

دانلود تيتراژ برنامه نشان بي نشانه ها با صداي محسن يگانه

 دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 100 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جدیدترین اهنگ های سال

 

 دانلود با لینک مستقیم آهنگ جدید جمشید

 دانلود با لینک مستقیم آهنگ جدید جمشید به نام هر جور می خوای

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی جمشید به نام هر جور می خوای

عکس های زیبا از جمشید-آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی جمشید به نام هر جور می خوای

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

 

 

admin بازدید : 240 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Plants vs. Zombies

Plants vs. Zombies نام یکی از بهترین و اعتیادآورترین بازی های اکشن سبک دفاعی (Tower Defence) است که در آن شما برای دفاع از خانه مزرعه دار، گیاهانی با قدرت های مختلف را در مسیر ورود زامبی ها به خانه می چینید. این بازی ابتدا برای کامپیوتر ارائه شد و پس از کسب موفقیت ها و محبوبیت بسیار، برای اندروید، iOS و سایر پلتفرم ها هم ارائه شد. در این بازی استراتژیکی، شما باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و گیاهان مناسب برای دفاع در برابر انواع مختلف زامبی ها را در زمین مقابل خانه بچینید تا آنها زامبی ها را مورد هدف قرار داده و نابود کنند.

اما باید مواظب باشید و گیاه مناسب را به درستی انتخاب و در برابر زامبی ها قرار دهید چون آنها محدود هستند! پول شما هم در ابتدای بازی محدود است و نمی توانید گیاهان زیادی خریداری کنید. بازی دارای مراحل مختلفی است و گاهی در استخر، تاریکی شب، پشت بام و… انجام می شود و شما باید تلاش های مکرر زامبی ها برای ورود به خانه را ناکام بگذارید. برای باز کردن مراحل انتخابی بازی، باید حالت داستانی بازی را به اتمام برسانید. اگر طرفدار بازی های سبک دفاعی هستید، نباید این بازی فوق العاده را از دست بدهید!

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
جدیدترین و زیباترین عکس های دیدنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,478
  • بازدید سال : 4,141
  • بازدید کلی : 71,842
  • کدهای اختصاصی