loading...
مطالب جدید
admin بازدید : 176 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

جدیدترین بازی های کامپیوتر

  بازی های جنگی2013برای کامپیوتر

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

 

گرافیک بازی نیز به لطف موتور قدرتمند استودیو Relic Entertainment بسیاز عالی است.حتی طراحی صورت سربازان در این بازی با دقتی باورنکردنی انجام شده است.شکل و طراحی اسلحه ها،ساختمان ها،ادوات جنگی مانند تانک و المان های محیطی بازی نظیر درختان و کوه ها و صخره بسیار عالی و با جزئیات کار شده اند.سبک استراتژیک بازی و نمای آن از بالا،به همراه گرافیک پرجزئیات بازی باعث شده است تا خود را واقعا در جنگ جهانی دوم احساس کنید.بازی با این ویژگی هایش واقعا برای خلق صحنه های سینمایی ساخته شده است.در هر صحنه بازی شما در واقع شاهد یک فیلم از جنگ جهانی دوم هستید.

Company Of Heroes 2 پس از ورشکسته شدن THQ به SEGA واگذار شد.با اینکه شرکت THQ به دلیل بد شانسی نتوانست با مسائل مالی به خوبی کنار آید اما با سپردن IP هایش به شرکت های قدر،بازیکنان را نا امید نکرد.این را می توان از موفقیت بازی Metro Last Light حدس زد.این نسخه از سری Company Of Heroes حتی اگر گرافیکی عالی نداشته باشد،که دارد،باز هم بازی ای وسوسه انگیز است و دل هر استراتژی بازی را به دست آورده است.سیستم گیم پلی بی نظیر بازی باعث شده است تا همگان به این بازی به چشم دیگری نگاه کنند.

دانلود با لینک مستقیم و توضیحات در ادامه مطلب

admin بازدید : 180 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

– در این بازی در نقش فردی هستید که مدتها برای رفتن به کوه های آلپ جهت اسکی و تفریح برنامه ریزی کرده بود اما در آنجا تعطیلات رویایی او به کابوسی عذاب آور تبدیل می شود.سقوط مکرر بهمن های اعجاب انگیز در چند سال گذشته در این منطقه هیچ جنبنده ای را در امان نگذاشته است و سبب مدفون شدن همه چیز در این شهر شده است.واقعا چه اتفاقی در این شهر افتاده است.آیا شایعات در رابطه با وجود ارواح و بیرون راندن انسانها از آنجا از طریق ایجاد بهمن واقعیت دارد ؟ … در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید و میتوانید به صورت مستقیم از دی ال میدیا رزبلاگ دانلود کنید

 

Phantasmat Cover دانلود بازی Phantasmat 2: Crucible Peak برای PC

admin بازدید : 180 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتر

نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure PC-RELOADED

 

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی و لینک دانلود مستقیم بر روی

ادامه مطلب

کلیک نمایید

 

admin بازدید : 357 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
  • بازی ماجرایی,بازی کم حجم,بازی گوناگون

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای کامپیوتر


بازی Angry Birds Seasons انگری بردز فصول ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران Angry Birds Seasons بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت دی ال میدیا دریافت نمایید.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Seasons :

-      گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
-      اضافه شدن فصل جالب و جدیدی به نام Abra Ca Bacon

-      انجام بازی در ۴۰۰ مرحله مختلف
-      گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
-      مناسب برای سنین مختلف
-      حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
-      سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …

 

 

 دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای PC

 

آموزش نصب بازی Angry Birds Seasons :

-     ابتدا توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D: -> Program Files -> Rovio -> Angry Birds Seasons -> AngryBirdsSeasons.exe

بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند:

۱.  یا کارت گرافیک خود رو آپدیت کنید.

۲. یا باید این فایل رو دانلود کنید سپس در مسیر زیر کپی کرده

C:WindowsSystem32

سپس بر روی فایل رجیستری کلیک کنید.

-    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

-    اگر در هنگام پچ کردن با ارور patch failed ممکن است دارای شرایط زیر باشد:

۱.   ممکن است بازی در حال اجرا باشد.

۲.   بازی از قبل پچ شده است.

۳.  ورژن پچ با ورژن بازی یکسان نیست.

۴.  یا در هنگام پچ کردن در پنجره مورد نظر، فایل اجرایی بازی رو انتخاب نکردین!

 دانلود رایگان با لینک مستقیم در ادامه مطلب

درباره ما
جدیدترین و زیباترین عکس های دیدنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 1,511
  • بازدید سال : 4,174
  • بازدید کلی : 71,875
  • کدهای اختصاصی