loading...
مطالب جدید
admin بازدید : 109 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (1)

دانلود فیلم ایرانی متولد ۶۵

دانلود فیلم متولد ۶۵ کم حجم

دانلود فیلم متولد ۶۵ با حجم کم و لینک مستقیم

لینک دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 150 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم و رایگان...

بازیگران سریال عاشقانه:

محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزين ، بهاره كيان افشار ، مسعود رايگان ، حمیدرضا پگاه ، پانته آ بهرام ، مهناز افشار ، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده.

 

خلاصه داستان عاشقانه:

آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد… .

 

درباره سریال عاشقانه:

دوبی، شمال و تهران لوکیشن های اصلی این سریال هستند.

 

خبرهای جدید از ساخت عاشقانه:

با دریافت پروانه ساخت در مرحله پیش تولید قرار دارد ولی هنوز با هیچ بازیگری قرارداد بسته نشده است. (7 امرداد 95)

این سریال که در آغاز تالاب نام داشت، با تغییر نام از هفته نخست شهریور کلید می خورد. (13 امرداد 95)

عاشقانه از 22 شهریور جلوی دوربین رفت. (23 شهریور 95)

سکانس های شمال این سریال به پایان رسید و تیم برای ادامه فیلمبرداری به تهران می آیند. (2 آبان 95)

تهیه کننده: 40 درصد فیلمبرداری انجام شده و پنج بخش از عاشقانه آماده است / دو خواننده تيتراژ سريال را مى خوانند / بخش 15 این سریال در یکی از کشورهای همسایه (ترکیه یا دبی) فیلمبرداری می شود. (26 آبان)


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 151 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

در این سری از عکس های بخش مد و زندگی,مدل روسری های جذاب و جدید بر اساس مد رنگ سال رو برای شما آماده کرده ایم,جدیدترین مدل شال و روسری های زیبا...


مدل روسری زنانهSecrets,عکس,عکس جدید,مدل,دختر,ایرانی,عکس دختر ایرانی,جدید,روسری,با روسری,مدل روسری,مدل های زیبایی,دختران مدل ایرانی,عکس جدید روسری,عکس های ناب از روسری,روسری زنانه سال,مدل روسری2015,مدل روسری2016,عکس مدل روسری مد امسال,عکس مدل روسری96

مدل شال,مدل روسری زنانهSecrets,عکس,عکس جدید,مدل,دختر,ایرانی,عکس دختر ایرانی,جدید,روسری,با روسری,مدل روسری,مدل های زیبایی,دختران مدل ایرانی,عکس جدید روسری,عکس های ناب از روسری,روسری زنانه سال,مدل روسری2015,مدل روسری2016,عکس مدل روسری مد امسال,عکس مدل روسری96

شال و روسریSecrets

عکس های بیشتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 356 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

جشن تولد جنیفر لوپز برگزار شد و کریستیانو رونالدو نیز در این جشن تولد حضور داشت.

جشن تولد جنیفر لوپز

جنیفر لوپز 47 ساله شد.

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده سرشناس هالیوودی در سال 1969 بدنیا آمده است.

چند روز پیش جشن تولد 47 سالگی جنیفر در وگاس برگزار شد و این خواننده با انتشار عکس و متنی از تمام کسانی که شبی خاطره انگیز را برایش رقم زدند تشکر کرد.


ظاهر جنیفر لوپز در روز تولدش

ظاهر جنیفر لوپز در روز تولدش

 

یکی از نکات قابل توجه حضور کریستیانو رونالدو در کنار جنیفر لوپز بود که یک عکس سلفی نیز با یکدیگر گرفتند!

عکس و توضیحات و...در ادامه مطلب

admin بازدید : 122 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

Photo Editor by Aviary Premium v4.8.0 Final / Unlocked – نرم افزار ویرایش تصویر عالی اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

تا به امروز تقریبا بیش از ده ویرایش عکس مختلف را برای اندروید معرفی کرده ایم که هر کدام از ان ها در نوع خود از بهترین ها بودند و هریک کاربر مخصوص به خود را داشت. امروز قصد معرفی یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس را داریم که با نام Photo Editor by Aviary در پلی استور برای دانلود قرار گرفته است و با آن می توانید یکی از جامع ترین و بهترین اپلیکیشن های فوتو ادیتور را در موبایل خود به ارمغان بیاورید و با آن به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن هر تغییر و یا ویرایشی را که مایلید برروی تصاویرتان انجام دهید! این نرم افزار تا به امروز بیش از 100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته نظر بسیار از کاربران را به سمت خودش جلب نماید! اگر به دنیال یک اپلیکیشن ویرایشگر تصویر عالی و کامل برای دیوایس اندرویدی خود هستید که تمامی امکانات افکت گذاری، فریم گذاری، فوکوس، بلور، تعادل و … را در محیطی ساده و دوست داشتنی در اختیار شما قرار دهد بدون شک Photo Editor by Aviary Premium یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود!

دانلود Photo Editor by Aviary- ویرایشگر عکس متفاوت برای اندروید

تمام ابزارها و امکاناتی را که از یک ویرایشگر عکس قدرتمند انتظار دارید به صورت یکجا در برنامه ی فوق العاده ی Photo Editor by Aviary جمع شده است که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن افکت هایی حرفه ای به همراه صدها قاب
  • ابزارهای چرخش عکس، برش و یا تغییر سایز عکس
  • تنظیم روشنایی، کنتراست، درجه حرارت و اشباع عکس ها
  • امکان اضافه کردن متن هایی با فونت های زیبا به تصاویر
  • انواع استیکرهای زیبا و فان برای اضافه کردن به تصاویر
  • انتخاب از میان ده ها قاب (فریم) شیک و عالی
  • امکان ایجاد الگوهای رفتاری و اعمال برروی عکسها
  • ابزارهای آرایشی قدرتمند رفع قرمزی چشم، حذف لکه و سفید کردن دندان
  • دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

شما می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه ی کاربردی و بی نظیر Photo Editor by Aviary رابه صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید با یک کلیک دریافت کنید .نسخه ای که ما برای دانلود قرار داده ایم با نسخه ی موجود در گوگل پلی که رایگان است فرق دارد به گونه ای که در نسخه پیش رو امکانات و قابلیت های پولی برنامه نیز در دسترس هستند.

قابل توجه کاربران عزیز فارسرویدی : آپدیت بازی ها و برنامه ها به هیچ وجه از چشم ما پوشیده نیست و نخواهد بود ؛ شاید چند ساعتی دیرتر از سایت های دیگر نسخه جدید این برنامه برای دانلود قرار داده شده اما مطمئن باشید که نسخه سالم برنامه برای دانلود قرار داده شده است ؛ دیشب برنامه در سایت های خارجی منتشر شد که مشکل اجرا داشت و سریعا هم سایت ها ایرانی (بدون تست) کپی کردند و ممطئنا دوستانی که از سایت های دیگر دانلود کرده اند میدانند چه میگوییم!

دانلود با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب...

admin بازدید : 119 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

طالع‌بینی مرداد ماه

متولدین فروردین ماه:
گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده ایی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده ایی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده ایی دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

متولدین اردیبهشت ماه:
مدتی است که به مرور کارهای صورت گرفته در گذشته میپردازید بهتر است گذشته را فراموش کنید و فقط از آن درس بگیرید و از تجربیات به دست آمده جهت موفقیت استفاده کنید ؛ درمورد مسائلی که پیش آمده است از قضاوت و صادر کردن رای بپرهیزید چرا که شما در این مورد اطلاعات درست و دقیقی ندارید.
عزیزی از شما دور شده که موجب دلواپسی تان شده است به زودی خبرهای خوشی از ایشان دریافت میکنید و دیدارها تازه خواهد شد.

 بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 134 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

برای چاقی صورت باید در تغذیه خود بیشتر دقت کنید

چاقی صورت و خلاص شدن از صورت لاغر دلیل بسیاری از افراد برای مراجعه به پزشکان زیبایی و حتی اعتماد به تبلیغات نادرست است. دقایقی تمام آنها را کنار بگذارید و با ما همراه شوید.

 

معجون شگفت آور خیار و گلابی
خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید...

نوشیدن آب

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه 3 تا 4 فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کردهایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

ادامه مطلب را بخوانید...

admin بازدید : 135 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

کانتورینگ یکی از مراحل آرایش می باشد که نواقص اجزاء صــورت را می پوشاند

 

کانتورینگ یکی از مراحل آرایش می باشد که نواقص اجزاء صــورت را می پوشاند. شما با این تکنیک قادر خواهید بود چهره خود را به فرم ایده آل نزدیک سازید.


تکنیک های کانتورینگ ( آرایش ترمیمی ) صورت

ادامه مطلب را بخوانید

admin بازدید : 171 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

Angry Birds 2 V2.8.2 + Mods – بازی پرندگان عصبانی 2 اندروید همراه دیتا !
نسخه معمولی + 2 نسخه مود به صورت جداگانه
امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد! تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده و هم اکنون در July 2015 در اقدامی نوآورانه نسل دوم این بازی را با نام Angry Birds 2 منتشر کرد تا بار دیگر طرفدارانش را به وجد بیاورد. در نسخه ی دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط هایی واقعا زیبا و با گرافیک خیره کننده اچ دی هستیم! در نسخه دوم همانند نسخه های پیشین شما می بایست که با پرتاب پرندگان خشمگین و دوست داشتنی به سمت موانع اقدام به خراب کردن ان ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! هم اکنون ما برای نسخه دوم بازی فایل نصبی معمولی + 3 فایل نصبی مود (پول بی نهایت و زندگی بی نهایت + Mod Gems/Energy/Unlock و ..) را قرار داده ایم که شما می توانید به رایگان ان را دریافت کنید. دقت داشته باشید که برای اجرای بازی اینترنت نیاز است.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds 2 اندروید :

* شامل صدها مرحله مختلف برای آزاد کردن پرندگان دوست داشتنی بازی

* حضور شخصیت های معروف نسخه های قبلی + شخصیت های جدید

* انواع طلسم ها و قدرت های مختلف برای استفاده توسط بازیکنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با کاربران سراسر جهان با چالش های متعدد

* بازی در انواع مکان ها و محیط های متنوع و جزیره های مختلف

* گرافیک خیره کننده اچ دی ؛ بسیار بهتر از نسخه های پیشین

بازی Angry Birds 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در فارسروید اولین نسخه ان را به درخواست کاربران عزیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهیم و می توانید ان را به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.8.2:

* بهینه سازی های مختلف + رفع مشکلات بازی .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Angry Birds 2 :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.rovio.baba را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

دانلود رایگان و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 161 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

نام اثر: سگهای پوشالی

مخاطب: بزرگسال

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

کارگردان : رضا توکلی

با هنرنمایی: لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی‌تبار‌، مهدی سلوکی‌، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا‌، مرتضی ضرابی‌، فرزاد فرزین (خواننده موسیقی پاپ) و امید محبی و…

خلاصه داستان: مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه فاخر ملی دچار سانحه ای عجیب و شگفت انگیز می شود و همین مسئله او و دیگران را دچار سر در گمی می کند تا اینکه

دانلود رایگان با سرعت در ادامه مطلب
admin بازدید : 100 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم The Mobfathers 2016

کیفیت BluRay 1080p اضافه شد

.:: به همراه کیفیت BluRay 720p و لینک مستقیم از سرور سایت ::.

دانلود فیلم The Mobfathers 2016

اطلاعات فیلم IMDB : The Mobfathers 2016

موضوع : کمدی , جنایی

زبان : هنگ کنگی

امتياز : ۶/۰ از ۱۰

کیفیت فیلم : BluRay 720p و BluRay 1080p

حجم : ۶۵۰ , ۱۲۰۰ مگابایت

مخاطب : بزرگسالان

محصول : هنگ کنگ

کارگردان : Herman Yau

بازيگران : Chapman To, Gregory Wong , Philip Keung

خلاصه داستان فیلم The Mobfathers 2016 : زمانی که رئیس یک باند خلافکار متوجه می شود که مبتلا به یک بیماری لاعلاج است، تصمیم میگیرد دو تن از معاونینش را جای خود بنشاند تا باند های رقیب متوجه ضعف آنها نشوند

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 115 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی به نام آیریلیق با لینک مستقیم و پخش آنلاین

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

Download New Song By Bijan Mortazavi – Ayriliq


دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی به نام آیریلیق

admin بازدید : 149 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

براساس آمارهای جهانی، سرطان دهان چهارمین سرطان شایع آقایان و ششمین سرطان شایع در بین خانم‌‌ها است. بد نیست بدانید آقایان سه برابر بیشتر از خانم‌ها به این بیماری مبتلا می‌شوند و معمولا هم در افراد بالای 40 سال دیده می‌شود.

 

بارها خوانده و شنیده‌اید که سیگار کشیدن سلامت‌تان را تهدید می‌کند، اما بررسی‌های متعدد پژوهشگران نشان می‌دهد مصرف دخانیات همچون سیگار، پیپ و قلیان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ابتلای افراد به سرطان دهان است به طوری که به گفته بسیاری از متخصصان، افراد سیگاری تا شش برابر بیشتر از کسانی که سیگار نمی‌کشند دچار این سرطان می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 406 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

گلچینی از کلکسیون مردانه Massimo Dutti برای پاییز 2014

کلکسیون مردانه Massimo Dutti برای پاییز 2014

لباس مردانه 2014,مدل لباس مردانه Massimo Dutti
کلکسیون مردانه Massimo Dutti برای پاییز 2014

لباس مردانه 2014,مدل لباس مردانه Massimo Dutti

عکس های بیشتر و زیباتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 346 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو که خود یک فرزند پسر دارد به دختر کوچک هم تیمی اش هم بسیار علاقه مند است.

در عکس زیر "سالومه" دختر یک و نیم ساله "خامس رودریگوئز" را در آغوش "رونالدو" می بینید. خامس می گوید کریس دختر او را بسیار دوست دارد و همیشه سراغ او را می گیرد. این عکس بر روی اینستاگرام خامس منتشر شده:


کریس رونالدو به این دختر علاقه مند است+عکس

منبع:
www.seemorgh.com
sport.jamejamonline.ir
admin بازدید : 520 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)


چی بخوریم تا سرطان نگیریم؟
برخی مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا نقش بسیار مهمی دارند، بطوریکه مصرف ۹ ماده غذایی باعث می‌شود، از ابتلا به سرطان جلوگیری شود.
امروزه علیرغم ظهور تکنولوژی‌های نو و تغییر روش‌های زیستی؛ مردم در معرض ابتلا به بیماری‌های سرطانی و مواد سرطان زای بیشتری هستند. در این حین شناختن تعدادی از مواد غذایی که ضد سرطان هستند تا حدودی شاید بتواند در پیشگیری از این بیماری‌ها مفید واقع شود.

چی بخوریم تا سرطان نگیریم؟


1. توت‌های فلاونوئیدی
این توت‌ها شامل کشمش بی‌دانه، زغال اخته، زالزالک، تمشک و توت فرنگی هستند. فلاونوئید‌ها که آنتی اکسیدان‌های قوی هستند می‌توانند در برخورد با عوامل سرطان زا قوی تر از سایر آنتی اکسیدان‌ها نظیر ویتامین B و ویتامین c و کاروتین بتا و یا سلنیوم و روی ظاهر شوند. بنابراین بهتر است از این مواد غذایی ارزشمند به جای مواد غذایی کم شیرینی استفاده کرد.


2. زردچوبه
"کاری" از مواد غذایی خوشمزه است که اگر با زردچوبه همراه شود می‌تواند در برابر سرطان از بدن انسان محافظت کند و این به این دلیل است که زردچوبه شامل کورکومین است که ضد التهاب و سرطان است.

 ادامه مطلب را بخوانید

admin بازدید : 183 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

میدیاصفر:جدیدترین عکس های سرویس بهداشتی

 عکس های زیبا از حمام های زیبا و مجهز

   زیباترین حمام های دنیا

\"گروه

\"گروه

\"گروه

\"گروه

عکس های بیشتر و زیباتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 223 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

تزئین کاخ با ظروف سفالی
یکی از دیدنیهای شهر تیانجین چین کاخ سی فانگزی است که تماما از سفال ساخته شده است. این قلعه متعلق به یک تاجر محلی است که سال ها است عمر خود را صرف جمع آوری ظروف سفالی و چینی عتیقه کرده است. او پس از مدتی تصمیم گرفت که با کوزه های جمع آوری شده موزه اش را تزئین کند. او برای این کار 5 سال وقت گذاشت و حالا کاخ او به روی علاقمندان گشوده شده است.

عکس هایی از کاخ سی فانگزی 

کاخ سی فانگزی,تصاویر کاخ سی فانگزی,کاخ سفالی

کاخ سی فانگزی (کاخ سفالی ) در چین

کاخ سی فانگزی,تصاویر کاخ سی فانگزی,کاخ سفالی

کاخ سی فانگزی (کاخ سفالی ) در چین

کاخ سی فانگزی,تصاویر کاخ سی فانگزی,کاخ سفالی

بقیه در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 196 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش Lonely Planet، برزیل، قطب جنوب و اسکاتلند در صدر لیست برترین نقاط دیدنی در سال 2014 قرار دارند. مشخص است که امسال برزیل بخاطر میزبانی جام جهانی برترین مقصد گردشگران است. سفر صدم ارنست شکلتون به قطب جنوب نیز دلیلی بر محبوبیت این نقطه است. اسکاتلند بخاطر بازی های تابستانی کشورهای مشترک المنافع و جشن گرفتن سال بازگشت به وطن اسکاتلندی های مقیم خارج، محبوبیت دارد.

لیست امسال Lonely Planet از بهترین مقاصد گردشگری دنیا مبتنی بر امتیازاتی برای موضوعیت داشتن، هیجان و جذابیت است.

چند فهرست در مورد برترین نقاط گردشگری دنیا در سال 2014 را در زیر می بینید:

10 کشور برتر در سال 2014
1. برزیل

 گروه اینترنتی میدیاصفر,برترین مقاصد گردشگری سال 2014

 2. قطب جنوب


 گروه اینترنتی میدیاصفر,برترین مقاصد گردشگری سال 2014

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب


admin بازدید : 215 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
مدل لباس زمستانی زنانه
گروه اینترنتی میدیاصفر,جدیدترین لباس زمستانی
مدل لباس زمستانی زنانه
گروه اینترنتی میدیاصفر,جدیدترین لباس زمستانی
مدل لباس زمستانی زنانه
گروه اینترنتی میدیاصفر,جدیدترین لباس زمستانی
مدل لباس زمستانی زنانه
گروه اینترنتی میدیاصفر,جدیدترین لباس زمستانی
مدل لباس زمستانی زنانه
گروه اینترنتی میدیاصفر,جدیدترین لباس زمستانی
مدل لباس زمستانی زنانه


گروه اینترنتی میدیاصفر,جدیدترین لباس زمستانی

عکس های بیشتر و شیک تر در ادامه مطلب


admin بازدید : 192 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

 

کدو تنبل های تزیین شده برای جشن هالوین,گروه اینترنتی میدیاصفر

کدو تنبل های تزیین شده برای جشن هالوین


یک گورستان در روستای اتریش غربی,گروه اینترنتی میدیاصفر

یک گورستان در روستای اتریش غربی


یک غار یخی در فرانسه,گروه اینترنتی میدیاصفر

یک غار یخی در فرانسه


  آماده شدن برای فستیوال ,گروه اینترنتی میدیاصفر

آماده شدن برای فستیوال "روز مرگ" در مکزیکو سیتی



بدون شرح,گروه اینترنتی میدیاصفر

بدون شرح

برای دیدن عکس های بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



admin بازدید : 104 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

خرید پستی بازی fifa 2104

انتظارها به پایان رسید . سرانجام نسخه کامپیوتری بازی پرطرفدار FIFA 2014 منتشر شد . همه بازی خورها و گیمرها آن را می شناسند. در نسخه جدید که قرار است منتشر شود ، تکنیک های بازیکنان مثل شوت و تکل نزدیک به فوتبال در دنیای واقعی شده است. گرافیک بازی مثل بازیکنان ، تماشاچیان ، زمین بازی ، شادی بعد از گل و... بسیار طبیعی به نظر می رسد.

پرداخت هزینه بعد از تحویل کالا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 7هزار تـومـان
  


 مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: EA Canada
حجم فایل: 6500 مگابایت
تاریخ انتشار: 22:15 - 92/7/24

 انتظارها به پایان رسید . سرانجام نسخه کامپیوتری بازی پرطرفدار FIFA 2014 منتشر شد . همه بازی خورها و گیمرها آن را می شناسند. در نسخه جدید که قرار است منتشر شود ، تکنیک های بازیکنان مثل شوت و تکل نزدیک به فوتبال در دنیای واقعی شده است. گرافیک بازی مثل بازیکنان ، تماشاچیان ، زمین بازی ، شادی بعد از گل و... بسیار طبیعی به نظر می رسد.

 

ویژگی های جدید فیفا 2014

Pro Shot’, ‘Teammate Intelligence’ و ‘Variable Dribble Touches’ جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی های جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

پرداخت هزینه بعد از تحویل کالا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 7هزار تـومـان
  

admin بازدید : 90 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

چند ورزش مناسب برای تقیوت عضلات کمر

تقویت عضلات کمر,گروه اینترنتی میدیاصفر

یک جراح استخوان و مفاصل گفت: انجام حرکات ورزشی مناسب می‌تواند برای دردهای کمر همزمان ترمیمی و پیشگیرانه باشد.

در این برنامه ورزشی سه نوع تمرین پیشنهاد می‌شود که ابتدا توصیه می شود ، تمرینات 2 تا 3 بار در هفته و در ادامه هفته‌ای یک تا 2 بار انجام شود.

وی ادامه داد: هر زمان فردی که احساس کشیدگی پشت، خستگی گردنی یا کمر درد می‌تواند این حرکات را اجرا کند.

تمرین اول:

وی تمرین اول را اینگونه توضیح داد که فرد به کمر بخوابد، زانوها را خم کرده و فشرده کند و با دست بگیرد، زانوها را به سمت سینه بالا بیاورد و به آرامی خود را به عقب و جلو تاب دهد. فقط به عقب و جلو و نه چپ و راست.سپس به موقعیت اولیه بازگردد و دوباره تمرین کند. حدود بیست بار این حرکت انجام شود.

 

تمرین دوم:

فرد روی کمر دراز بکشد، دست‌ها پشت سر و پاها خم باشند. زانوی راست را به سمت خود بیاورد. در حالی که بالاتنه و آرنج چپ‌ به سمت زانوی راست برده می شود و به آهستگی بازدم را هم بیرون بدهد.همین حرکت را برای سمت دیگر هم تکرار کند اما این تمرین را به نوبت 12 بار برای هر طرف انجام دهد.

 

تمرین سوم:

فرد روی یک صندلی بنشیند در این حالت بازوها و پاها باز و کشیده و مچ پاها خم هستند. همزمان بازوها و پاها تا حد ممکن باز شوند و 8 ثانیه در این حالت نگه داشته شود و سپس رها شوند.این تمرین نیز 5 تا 8 بار تکرار شود.

 

وی گفت: در واقع ماهیچه‌های شکمی، شکم بندهای طبیعی بدن هستند که کمر را کاملاً صاف نگه می‌دارند به همین دلیل نباید به آنها بی‌توجهی کرد.

محصول های پرفروش با تخفیف ویژه برای شما

ساعت پانا

سایز کوچـــک 50*80
دارای 200 عدد نگین اتریشی

ساعت دیواری پانا فقط با نام ثبتی پانا دارای اصالت می باشد و جمله Made in Taiwan روی بدنه ساعت حک شده است که نشان دهنده اورجینال بودن محصول می باشد

مشخصات محصول:

  •  جنس : پلکسی گلاس تایوانی
  •  سایز : 80 در 50 سانتیمتر
  •  رنگ : مشکی
  • نوع موتور : تایوانی
  • تعداد نگین:200 عدد
  • مدت گارانتی: 6 ماه
  • نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35هزار تـومان

  

---------------------------------------------------------------------

میکروتاچ مکس

Micro Touches Max Hair Trimmer Model Number:WS-3042موزن گوش وبینی میکروتاچزماکس سری جدیدوباقابلیت بالای مدل قبلی است که برای مسافرت ویادرمحیط کارواتومبیل این موزن شامل یک چراغ کوچک است که به شماامکان می دهد بادقت بیشتری موهای هرقسمت ازبدن خودراازبین ببرید.بدون خراشیدگی وبریدگی با۵۰%قدرت بیشترنسبت به مدل قدیمی بااستفاده ازباطری قلمیXAAAو…..

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 19هزار تـومان

    

 

admin بازدید : 159 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

لطفا تا باز شدن عکس ها کمی صبر کنید

عکس های دیدنی از دنیای آدم کوچولوها



این عکس، بخشی از مجموعه ای با عنوان Disparity است که هر کدام با در نظر گرفتن تمام جوانب، با دقت و مهارتی خاص تهیه شده و خلق هر کدام 15 دقیقه تا 3 ساعت زمان برده است.

هنرمند، کریستوفر بافلی می گوید، وی غذا را برای خلق عکس هایش انتخاب می کند، چراکه همیشگی است: غذا، چیزی است که تمام مردم جهان با هرنوع فرهنگ، زبان و اوضاع اقتصادی و اجتماعی که دارند، آن را می شناسد و می توانند با توانایی هایی که در این زمینه دارند و در عین حال بدون جنگ و جدال و ستیزه جویی، راجع به آن بحث و گفتگو کنند.

مردم، تصویر جالب توجهی از غذا مشاهده می کنند و بلافاصله مجذوب آن می شوند، چراکه موضوع این تصاویر برای همه آنها آشناست.

گمان می کنم، این عروسک های کوچک خیلی راحت با مردم ارتباط برقرار می کنند، درست همانطوری که هرکس مثل یک بچه، خودش را با اسباب بازی هایی که به اندازه واقعی شان نیستند سرگرم می کند.

این عکاس، که تلاش می کند با بازی با این مقیاس ها ما را وادار کند دیدگاه متفاوتی نسبت به دنیای روزمره خود داشته باشیم، می گوید که ملیت وی سهم عمده ای در کارش بازی می کند: بعنوان یک آمریکایی، فکر می کنم انتخاب من در عبارات عجیب، و رابطه اغلب منفی که بسیاری آمریکایی ها در مقابل غذا دارند نیز آگاهانه است. در صورتی که این آثار بطور سطحی مورد توجه قرار گیرند، اغلب طنز آمیز به نظر می رسند، اما شاید مفاهیم دیگری چون فراوانی غذایی مردم آمریکای شمالی، اسراف، سوء استفاده و وسواس غذایی نیز که منظور نظر من بوده، در آن ها نمایان باشد.

شاید تعجب نکنید اگر بدانید بافلی می گوید در خلق این آثار، از شخصیت های کوچولوی لی لی پوت در اثر مشهور جانات سویفت با نام “سفرهای گالیور”، الهام گرفته است.

وی می گوید انتخاب موضوع عکسش متاثر از آن چیزی که در بازار زراعی محلی عرضه می گردد نیز هست: من معمولا با غذا شروع خواهم کرد، با دیدن آنچه که در بازار فصلی موجود است و با در نظر گرفتن آنچه که قبلا از آن عکس گرفتم. یا به غذاهای نمادینی مثل شیرینی های Oreo فکر می کنم. اما به این قضیه نیز فکر می کنم که چطور می توانم این تصاویر را با زمینه ساختاری که احساس برانگیز باشد ترکیب کنم.

عکس های نهایی جالب به نظر می رسند و بافلی می گوید وقت و تلاش بسیاری صرف خلق آنها کرده است./ گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

عکس های دیدنی,گروه اینترنتی میدیاصفر

گروه اینترنتی میدیاصفر
 

ساعت پانا

تخفیف ویژه

سایز کوچـــک 50*80
دارای 200 عدد نگین اتریشی

ساعت دیواری پانا فقط با نام ثبتی پانا دارای اصالت می باشد و جمله Made in Taiwan روی بدنه ساعت حک شده است که نشان دهنده اورجینال بودن محصول می باشد

مشخصات محصول:

  •  جنس : پلکسی گلاس تایوانی
  •  سایز : 80 در 50 سانتیمتر
  •  رنگ : مشکی
  • نوع موتور : تایوانی
  • تعداد نگین:200 عدد
  • مدت گارانتی: 6 ماه
  • نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35هزار تـومان

  

admin بازدید : 358 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

جدیدترین و زیباترین مدل مقنعه های سال

عکس های زیبا از مدل مقنعه

مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر
مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر
مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر
مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر
مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر
مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر
مدل مقنعه
مدل مقنعه, مدل مقنعه اسلامی,میدیاصفر,گروه اینترنتی میدیاصفر

مدل مقنعه

عکس های بیشتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 168 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
admin بازدید : 141 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
خوش امدید
گروه اینترنتی میدیاصفر 

شما هم اکنون در صفحه عضویت قرار دارید

عکس کارتونی-دخترعکس کارتونی-پسر
عضویت در بهترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران


حتما نکات زیر را هم بخوانید در صورت رعایت نکردن موارد زیر عضویت شما تایید نمیشود


گروه اینترنتی میدیاصفرگروه اینترنتی میدیاصفرگروه اینترنتی میدیاصفرگروه اینترنتی میدیاصفر
برای عضویت ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید:
سپس ممكن است از شما Id و Password یاهوی شما را بپرسد آنرا وارد كنید و سپس Sign In را بزنید
گروه اینترنتی میدیاصفر
در مرحله بعد وارد صفحه ای به شکل زیر می شوید که می توانید طبق دستور العمل زیر عمل نمایید
گروه اینترنتی میدیاصفر
با عرض تبریك از موفقیت شما
شما هم ‌اکنون یكی از اعضای صمیمی این گروه هستید.
تا چند لحظه دیگر ایمیل خوش آمد گویی عضویت در گروه به ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه تائید عضویت شماست و تمام توضیحات لازم در مورد گروه تقدیم شما خواهد شد .
شما از این به بعد شاهد دریافت بهترین و جذاب ترین مطالب ارسالی به ایمیل خود خواهید بود
بخاطر داشته باشید عضویت در این گروه و استفاده از مطالب آن کاملاً رایگان می‌باشد !



دسته بندی :
برچسب‌ها: عکس, بازیگر, ارسال عکس به ایمیل, مطالب داغ, مطالب جنجالی


  • نویسنده : میدیا حسینی
  • تاریخ : 13:14 - دوشنبه هفدهم تیر 1392
  • یک نظر
خوش امدید
گروه اینترنتی میدیاصفر 

شما هم اکنون در صفحه عضویت قرار دارید

عکس کارتونی-دخترعکس کارتونی-پسر
عضویت در بهترین و جذابترین گروه اینترنتی ایران


حتما نکات زیر را هم بخوانید در صورت رعایت نکردن موارد زیر عضویت شما تایید نمیشود


گروه اینترنتی میدیاصفرگروه اینترنتی میدیاصفرگروه اینترنتی میدیاصفرگروه اینترنتی میدیاصفر
برای عضویت ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید:
سپس ممكن است از شما Id و Password یاهوی شما را بپرسد آنرا وارد كنید و سپس Sign In را بزنید
گروه اینترنتی میدیاصفر
در مرحله بعد وارد صفحه ای به شکل زیر می شوید که می توانید طبق دستور العمل زیر عمل نمایید
گروه اینترنتی میدیاصفر
با عرض تبریك از موفقیت شما
شما هم ‌اکنون یكی از اعضای صمیمی این گروه هستید.
تا چند لحظه دیگر ایمیل خوش آمد گویی عضویت در گروه به ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه تائید عضویت شماست و تمام توضیحات لازم در مورد گروه تقدیم شما خواهد شد .
شما از این به بعد شاهد دریافت بهترین و جذاب ترین مطالب ارسالی به ایمیل خود خواهید بود
بخاطر داشته باشید عضویت در این گروه و استفاده از مطالب آن کاملاً رایگان می‌باشد
admin بازدید : 265 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

عکس های زیبا و جدید از دامن کوتاه های2013

مدل دامن,دامن کوتاه

مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن,دامن کوتاه

مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن,دامن کوتاه

مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن,دامن کوتاه

مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن,دامن کوتاه

مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن,دامن کوتاه

مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن,دامن کوتاه

برای دیدن عکس های بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

admin بازدید : 219 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)



سلاطین عثمانی در زمان اوج امپراطوری شان بناهای بسیار زیبایی را در اقصی نقاط مناطق تحت کنترلشان پدید آوردند.
گروه اینترنتی میدیاصفر,کاخ ابراهیم پاشا,موزه هنرهای اسلامی ترکیه
کاخ سابق ابراهیم پاشا وزیر اعظم سلطان سلیمان در شهر استانبولدر سال1983به موزه هنرهای اسلامی ترکیه تبدیل شد.
گروه اینترنتی میدیاصفر,کاخ ابراهیم پاشا,موزه هنرهای اسلامی ترکیه

 گنجینه های با ارزشی از مجموعه هنرهای مذهبی ترکیه در این موزه قرار داردو خود بنا هم از آثار مهم معماری به شمار می رود

عکس های بیشتر در ادامه مطلب


admin بازدید : 326 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
ارگ شهر اربيل در عراق
ارگ اربیل یا قلعه هاولر تل یا ماهوریست که مرکز تاریخی شهر اربیل عراق محسوب میشود و بعنوان قدیمی ترین شهر مسکونی دنیا شناخته شده است. اولین شواهد سکونت در این شهر به قرن پنجم قبل از میلاد و شاید قبل تر از آن برمیگردد.

 

ساختمان های بالای این تل که از منطقه هموار اطراف خود، ۲۵ تا ۳۵ متر بالا آمده است، در امتداد منطقه ای بیضی شکل ۴۳۰ در ۳۴۰ متری که حدود ۱۰۲ هزار متر مربع را اشغال کرده است قرار گرفته اند. تنها بنای مذهبی این ارگ که امروزه همچناان برپاست، مسجد ملا افندیست. این ارگ در روزهای پر رونق خود به سه قسمت یا محله تقسیم میشده: سراها، تکیه ها و توپخانه.


قلعه هاولر تل,گروه اینترنتی میدیاصفر
قلعه هاولر تل,گروه اینترنتی میدیاصفر
قلعه هاولر تل,گروه اینترنتی میدیاصفر
قلعه هاولر تل,گروه اینترنتی میدیاصفر
عکس های بیشتر در ادامه مطلب
admin بازدید : 199 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
مدل لباس مجلسی کوتاه 2013
گروه اینترنتی میدیاصفر, لباس مجلسی 2013
مدل لباس مجلسی کوتاه 2013
گروه اینترنتی میدیاصفر, لباس مجلسی 2013
مدل لباس مجلسی کوتاه 2013
گروه اینترنتی میدیاصفر, لباس مجلسی 2013
مدل لباس مجلسی کوتاه 2013
گروه اینترنتی میدیاصفر, لباس مجلسی 2013
مدل لباس مجلسی کوتاه 2013
گروه اینترنتی میدیاصفر, لباس مجلسی 2013
مدل لباس مجلسی کوتاه 2013
عکس های بیشتر و شیک تر در ادامه مطلب
admin بازدید : 161 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

طرز تهیه کیک گلابی , پخت کیک گلابی,عکس,عکس اشپزی


مواد اولیه :

 گلابی  پنج عدد
 تخم مرغ  سه عدد
 كره  100 گرم
 شكر  1/4 پيمانه
 بادام آسياب شده يك پيمانه
نان سوخاري پودر شده (پودر نان خشك) يك پيمانه
آرد سفيد نصف پيمانه
رنده پوست ليمو يك قاشق چايخوری
بكينگ پودر يك قاشق چايخوری
وانيل نصف قاشق چايخوری
آبليمو يك قاشق سوپخوری


بقیه در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 159 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

دیزاین شیک و چیدمان جالب این اتاق بسیار کوچک ، فضایی مناسب برای دو کودک بوجود آورده است.

بیان وضعیت
یک تختخواب دو طبقه از قدیمی ترین فضاهای کم جا است که همچنان جزو بهترین ها باقیمانده است. نه تنها این تختخواب ها راه حلی عالی برای حداکثر استفاده از فضا هستند، بلکه همانند یک دژ و یا فضایی سرگرم کننده مورد علاقه کودکان می باشند. این مدل که قفسه های بسیار دارد، دارای یک تخت نوجوان در زیر، راه حلی مناسب برای اتاق های باریک است. کشوهای بزرگ آن می تواند به عنوان یک صندوق انباری و یا کشوی زیر تخت به کار رود.

 

دکوراسیون اتاق دخترها, ساخت انباری اتاق کودکان,عکس,اتاق,دکوراسیون اتاق کودک,اتاق شما,دختر


فضاهای مکعبی
این فضای دیواری از 12 مکعب کوچک، 2 قفسه و یک میز متحرک تشکیل شده است. در اینجا به اندازه کافی قفسه وجود دارد تا به هر یک  از دخترها اختصاص یابد. اسباب بازی های ترک زرد رنگ درون قفسه ها و بالای آن، بین نشیمن و میز بازی قابل جابجایی است.

 

دکوراسیون اتاق دخترها, ساخت انباری اتاق کودکان,عکس,اتاق,دکوراسیون اتاق کودک,اتاق شما,دختر

نگهداری وسایل

وسایل را می توان در همه جا نگهداری نمود. هر قطعه از اثاث این اتاق همانند یک انباری است. این مدل مکعبی پر فضا این امکان را به دختران می دهد که یک انباری قابل دسترس داشته و همچنین دکور اتاق را زشت نکنند.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
جدیدترین و زیباترین عکس های دیدنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 1,476
  • بازدید سال : 4,139
  • بازدید کلی : 71,840
  • کدهای اختصاصی